V. Rendvédelmi Sárkányhajó Magyar Kupa 2013.
- Részletek
- Készült: 2013. július 20. szombat, 09:59
A Budapesti Tûzoltó szövetség szervezésében és az Országos Katasztrófavédelmi Sport Egyesület (OKSE) támogatásával 2013. augusztus 16-án rendezik meg az V. Rendvédelmi Sárkányhajó Magyar Kupát. | |
Helyszín: Budapest XIII. Népsziget KSI vízitelep Versenytáv: 300m Kapcsolattartó: Bauer Márton 0670/3366460 Szakmai támogatók: |
V. Rendvédelmi Sárkányhajó Magyar kupa 2013.
Szervezõ: Budapesti Tûzoltó Szövetség
Fõtámogató:
Országos Katasztrófavédelmi Sport Egyesület (OKSE)
Kapcsolattartó: Bauer Márton tû. szds. 06703366460
Idõpont:
2013. augusztus 16. péntek
Helyszín:
Budapest XIII. ker. Népsziget KSI vizittelep
Versenytáv: 300 méter
A verseny lebonyolítása:
Versenyrendszer
Az országos „Sárkányhajó Rendvédelmi Kupa versenye” során sárkányhajó csapatok mérkõznek a Rendvédelmi Sárkányhajó Kupáért.
Elõzetes program:
08. 00 – 08. 30 Érkezés
08. 45 - 10. 00 Szabad edzés-gyakorlás
10. 00 – 10: 15 Technikai értekezlet (rendezvénysátor)
10: 15 – 10: 20 Megnyitó
10. 30 - 16. 00 Verseny
16. 30 – 17. 30 Eredményhirdetés
Versenyszámok – kategória:
Rendvédelmi szervek csapatai
A Katasztrófavédelem, Rendõrség Katonaság, NAV (FKI személyi állománya szabadidõ és önköltsége terhére)
Nevezési határidõ:
Bauer Márton tû. szds. e-mail cimén, 2013. augusztus 09.. 12. 00 –ig.. Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nevezési díj 15.000,- Ft / csapat (BTSz tagszervezeteknek 10.000,- Ft / csapat)
A nevezési díj tartalmazza
• hajó használata
• lapát
• mentõmellény a legénység részére
• kormányos
• egészségügyi szolgálat
Nevezési díj: Helyszínen fizetendõ (A helyszínen kizárólag készpénzfizetési számla, kérésre kerül kiállításra!)
Díjazás:
• Az 1. helyezett csapat kupa és érem díjazásban részesül
• Az 2-3. helyezett csapat érem díjazásban részesül
Legénység:
A versenyben a csapat összeállításának, az alábbiaknak kell megfelelni:
• minimum 16 maximum 20 fõ, de páros számú evezõs
• csapatok vegyes összetételû (férfi- nõi versenyzõk is lehetnek)
• 1 fõ dobos
• Kormányost a rendezõk biztosítanak
Cserelehetõség:
Lehetséges.
Minden csapatkapitányt kérünk, hogy a beülési sorrendet elõre tervezze meg, hogy a vízre szállás elõtti ellenõrzéshez a csapat már a megfelelõ rendben tudjon felsorakozni.
Felszerelés:
A csapatok lehetõleg egységes, egyszínû szerelésben (póló, jelzõtrikó) versenyezzenek. A rendezõk hajókat, tapasztalt kormányosokat és lapátokat mindenki részére biztosítanak. Saját lapát használata megengedett.
A csapatok pályabeosztása az elõfutamokban sorsoló bizottság általi sorsolással, továbbjutás esetén az elõfutamban elért helyezés szerint, irányított pályabeosztással történik. Szükség esetén mentõmellényeket a vízre szállás elõtt biztosítunk.
Pontosság:
Megkérünk minden résztvevõt, hogy a versenyre idõben, legalább egy órával a futam kezdete elõtt érkezzen meg. Mivel a program meglehetõsen szoros, aki lekési a futamát (a futam elõtt 15 perccel a csapatoknak a kijelölt vízre szálló helyen fel kell sorakozniuk ellenõrzés és idõbeni vízre szállás céljából), azt nem tudjuk megvárni, vagy a futamot újra megrendezni!
A vízre szállás meggyorsítása céljából a csapatoknak célszerû a beülési sorrendet elõre megtervezni.
Öltözködés:
A versenyzõknek a vizittelep területén WC és zuhanyzói állnak rendelkezésre.
Az értékeire mindenki maga vigyázzon, a rendezõk azokért felelõsséget nem tudnak vállalni. Esõs idõjárás esetén mindenki gondoskodjon megfelelõ ruházatról, esernyõrõl. A verseny esõ esetén sem marad el!
Száraz ruháról senki ne feledkezzen meg, mert várhatóan a vízen a legénységek tagjai összefröcskölik egymást!
Parkolás: A vizittelep elõtti szabad terület.
Étkezés, ellátás:
A nevezési díj, étkezést nem tartalmaz
A helyszínen Büfé üzemel, szendvicsek, meleg étel, hideg italok.
A Csapatvezetõk felelõssége a csapat tagok ne álljanak alkoholos befolyásoltság alatt!